Brokkoli-bataadi püreesupp šhampinjonide ja peekoniga

Enne tänast olen püreesuppi söönud täpselt kaks korda. Esimene oli siis, kui mu ema tegi püreesuppi kodus kui ma teismeline olin, sellest ma mäletan niipalju, et ma ei suutnud seda süüa, kuna see oli kohutav. Teine kord oli eelmine aasta sügisel, kui ma haige olin ja ema tõi mulle püreesuppi, mingite seentega kui ma õigesti mäletan. See oli isegi maitsev, aga kui sul ikka 39 palavik on, siis sa seda väga süüa ei taha. Mingil imelikul põhjusel ma siiski selle koha pealt alla ei andnud ja katsetasin siis täna ise ka esimest korda püreesupi tegemise ära. Ma ei kahetse, sest supp tuli imemaitsev. oleks võinud kraadi võrra isegi vedelam olla, aga eks järgmine kord olen targem. 

VAJA LÄHEB:

  • 2 brokkolit
  • 3 keskmist bataati
  • 400 gr Farmi küüslaugumaitselist toorjuustu
  • 3 väiksemapoolset progandit
  • 1 sibul
  • suitsupeekonit
  •  viilutatud šhampinjone
  • serveerimiseks saibi

VALMISTAMINE:

Koori ja haki porgandid väikesteks tükkideks ja pane potti, kalla peale umbes pool potitäis külma vett. Pane pliidile ning oota kuni keema tõusevad ja lisa veele sool. Samal ajal kui ootad, saad bataadi koorida ja tükeldada. Kui porgandid on keema tõusnud lisa bataat ja keeda kuni mõlemad on pehmed. Samal ajal kui bataat ja porgand keevad, tükelda brokkoli ja sibul. Brokkoli jäta ootama ja sibul viska pannile. Prae kergelt läbi ja lisa viilutatud šhampinjonid (sibul tõsta eraldi kõrvale juhul kui sa ei kavatse šhampinjone ja peekonit koos ülejäänud sisuga püreestada, ma soovitaks need lihtsalt tükkidena pärast sisse segada, ma püreestasin kogu kupatuse, kuna mul on väike laps, kes poleks väga hästi peekoni ja šhampinjonide närimisega hakkama saanud). Kui bataat ja porgandid on pehmed, lisa brokkoli ja keeda kuni ka see on pehme. Pannil lisa šhampinjonidele samal ajal väikesteks tükkideks hakitud peekon ja prae veel korralikult läbi. Kui brokkoli on pehme, kalla osa vett ära, veega pead ise vaatama, olenevalt kui vedelat suppi sa tahad. Lisa sibul (ja ka šhampinjonid ja peekon kui neid ka püreestad) ja sega läbi. Lisa toorjuust ja sega läbi kuni vedelmass on ühtlane. Seejärel tõsta pott tulelt ja püreesta mikseriga kogu potitäis. Kui sa enne ei pannud šhampinjone ja peekonit hulka, siis lisa need peale püreestamist ja sega läbi. Kõige lõpuks enne serveerimist viska saib kas rösterisse või pannile, et ta krõbedaks teha ja lõika kuubikuteks. Serveeri supp saibikuubikutega.

20150906_142754

Serveeritud supp, nagu mainitud, siis mina püreestasin seened ja peekoni ka sisse, aga ma arvan, et kui nad on tükkidena sees, on parem.

Lisa kommentaar